Кодекс юриста «Бюро»

1. Філософія корисної дії

У роботі та особистому житті юрист бюро керується центральним поняттям користі.

Людина – соціальна істота. Вона отримує матеріальну та моральну винагороду від інших людей тільки одним з трьох способів:

  • насильницьким,
  • паразитичним,
  • приносячи користь та зменшуючи шкоду для інших людей.

Юрист бюро свідомо вибирає для себе шлях користі. Свої рішення він приймає виходячи з бажання постійно збільшувати власну корисну дію, тобто цінність для світу.

2. Перфекціонізм

Юрист бюро прагне зробити роботу якнайкраще та ніколи не йде на компроміси в якості. Юрист бюро має професійну гордість. Юрист бюро – перфекціоніст.

Як не парадоксально, перфекціонізм ніяк не пов’язаний з оплатою, завданням, клієнтом або успіхом. Юрист бюро не може свідомо зробити роботу погано. Якість роботи – це завжди питання ставлення до себе.

Юрист бюро не плутає перфекціонізм з ідеалізмом. Кращий продукт – працюючий продукт. Перфекціонізм не може служити виправданням для збільшення бюджету або терміну виконання проекту.

3. Рух вгору

Юрист бюро сильний духом та відданий справі. Він присвячує своє життя зростанню в професії та вкладу в розвиток самої професії.

Юристу бюро не заважають зима, авітаміноз, орендна ставка та ціни на фрукти. Він знає, що життєвий комфорт прийде пізніше в обмін на успіхи в професії. Сидить ночами та гризе завдання, допоки є молоді сили.

4. Ставлення до клієнта

Юрист бюро завжди пам’ятає, що його професія – сервіс, і він працює для клієнта.

Користь для клієнта понад усе. Юрист бюро ніколи не візьметься за комерційний проект, якщо не вірить в його працездатність та не розуміє, як клієнт поверне свої витрати.

Юрист бюро вивчає та практикує принципи хорошого сервісу. Він з’ясовує і формує очікування клієнта. У всіх внутрішніх та зовнішніх відносинах бюро діє принцип «Краще недообіцяти, ніж переобіцяти».

5. Особиста відповідальність

Юрист бюро приймає на себе відповідальність за все, що відбувається в його житті та роботі. Юрист бюро не шукає межі своєї відповідальності. Він самостійно мислить і діє, не скаржиться та не виправдовується.

6. Гроші

Юрист бюро – капіталіст. Він відданий своїй справі не через гроші, але розуміє, що гроші, по-перше – це ресурс, що необхідний для існування суспільства . По-друге, це якість життя його родини.

Юрист бюро ніколи не розголошує інформацію про свої доходи та суми контрактів бюро. Він припиняє розмови на цю тему з іншими клієнтами та колегами.

Юрист бюро не дає та не бере грошей за посередництво та таємне звідництво. Відкати та хабарі – професійне табу.

7. Репутація

Юрист бюро – зразок такту. Він піклується про свою репутацію, обмежено та обачно бере участь в дискусіях, конференціях і соціальних мережах.

Юрист бюро не оцінює публічно роботу колег в компаніях конкурентів.

Юрист бюро виключно шанобливо відгукується про своїх клієнтів та не розголошує інформацію щодо особливостей роботи з ними.

Запитати юриста